30 November 2011

1 Disember 2011

Alhamdulillah dalam nada bersyukur ada terselit keresahan kerana bulan ni bulan terakhir tahun 2011..tahun 2011 akan melabuhkan tirainya..sedih sangat...sekejap sahaja aku merasai umur 30tahun...pasni nak masuk umur 31tahun...waaaaaaaaaa....harap kesihatan aku dan keluarga makin bertambah baik..semua yang aku nak buat tahun ni telah selesai...syukur...

Tahun baru dengan azam dan planning yang baru...

Hari ini suamiku telah report duty di company baru...selepas ni akan bermulala aku dgn langkah berdikari aku semula...selama ini suamiku yang akan hantar dan jemput..pasni mungkin suamiku akan hantar sahaja..balik aku kene sendiri..huhuhu...dengan perut yang makin membesar..mulala aku bersendirian membawa haluan pulang ke rumah dari kerja..samaada bawak kereta atau naik bas..tengok keadaan aku time itu..

suamiku dapat kerja yang akan mengambil masa untuk sampai ke site baru...opis baru dia di Melawati KL..tapi Tapak projek di Area Kesas Highway...klang...huhu..jauhkan...sebelum ni di site di UKM..tapi diataskan masalah yang tidak boleh dielakan dan karenah birokrasi dan dapat offer yang bagus...tak salah mencuba nasib di tempat baru...gaji baru dan bolehla menampung yuran study dan menampung keluarga yang makin besar nie...okla..cuba je dulu...tengok macam mana..kalau boleh go on teruskan...risaukan kesihatan je kalau jauh2 ni...

mesti pasni masa bersama keluarga akan kurang...apa boleh buat..yang penting company tu mmg kukuh dan boleh menjamin masa depan...sebenarnya manager sana suh guna degree,mana la boleh..laki aku ckp tgh belajar..now pun dah tahun 3..kalau abis degree bos tu ckp boleh terus kerja dengan dia..jawatan lain..tapi aku tgk projek2 semua byk di Sabah..mmg kene selalu outstationla..

Now hubby aku kerja seperti jawatan lama..dan ada penambahan satu jawatan utk melayakan gaji yg diminta..cuba jerlakan...cumanya skrg kerja dulu sambil2 tgk kalau2 ada projek dekat area putrajaya..laki aku mmg nak dekat...tak larat jauh2 umur2 dah 30an nie...

okla..itu jer untuk ptg nie..aku kesejukan di opis ni..tak tahan..beku otak aku!!

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers