13 November 2011

Afy di Seremban - Mummy rindu...

Seminggu Pengasuh aku cuti kerana teman suami dia ke hopsital...kebetulan juga pengasuh kakak aku masuk hospital..mak aku jaga 2 cucu di rumah kakak aku..baru tinggalkan afy semalam..kami dah rindu sgt..macam mana la kalau mmg anak aku duk jauh memang tak boleh tahan aku...rindu sangat...kalau boleh aku nak cuti menjaga dia...tapi apakan daya mana mungkin aku nak cuti seminggu..ada yang kene buang kerja nnti..hehe..nasibla mak aku ada lagi kan...blh aku suh dia tgk2 kan anak aku...jaga anak aku time aku kerja...

Minggu lepas jumaat aku EL..aku sakit sangat bahagian mulut dan mungkin gusi aku dah bengkak disebabkan gigi aku sakit...itu yg aku tak bangun2 tido..sebab semalaman aku tak tido...dengan sakit gigi dengan masalah yang besar yang aku tak dapat nak tampung..naik gile aku masa tu...akhirnya aku el..

Semasa EL tu ...laki aku pun el..dia n aku setelkan drill bingkai gambar didinding...drill ni aku belikan untuk gantikan kerana drill yg kami pinjam tu terbakar...itula aku dah bgtau laki aku...kalau kita beli drill kan senang tak payah pinjam...lastly beli gak tapi bukan kita punya..tapi beli untuk gantikan pada org lain..akhirnya tak gak ada drill..laki aku ni mmg tak mau dengar...see,sekarang dah beli tapi utk org lain..pastu barula laki aku kata,ok nnti abg nak beli utk umah kita...

emm..dah terbakar org lain punya baru nak beli..uwekkkk...macamnila dia...geram aku...ok setel gantikan utk kwn aku..nnti nak pi umah dia pulangkan...asyik takde time jer..

masa el tu ptg kami pi HTAR klang...melawat sepupu aku masuk ICU..alhamdulillah..mingguni planning kami menjadi..okla...walaupun sakit2 gigi..aku redah jer..nnti bila lagi aku nak pi...

sabtu ahad aku balik gemas pi kenduri..semalam la aku stat tinggalkan afy di seremban..mak aku jaga dua2 cucu...kesian mak aku..apa boleh buatkan...hehe....sayang mama!!

ada masa lagi 3 bulan sblm majlis perkahwinan adik aku...tapi kami sekeluarga tak siap apa lagi ni..aku pulak mengandung...mebe bulan 12 ni kami pi nilai untuk membeli belah untuk setelkan langsir, karpet dan brg2 kawin adik aku..

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers