09 November 2011

kehamilanku 17 minggu

Minggu ni kandunganku berusia 17minggu...minggu ada rasa betul2 sakit bahagian pinggang ke punggung..selalu ada gak..tapi kali ni lain sikit...rasa sakit2 kat bahagian ari2 ke bawah..jalan pun sgtla slow..takde laju pun..sbb rasa takut hehe...pastu nak buang air besar pun takut hehe..kelaka..macam 1st time pulak...hehe

Padahal dah kedua kali..apa2pun harap2 aku ok..mebe penat sgt kot perjalanan raya hari tu..mmg berjalan jer..naik kereta dan motor..pastu skrg laki aku dah kerja site kat UKM..memang la kene bawak moto..sebab UKM tu jem..so skrg mengandung aku mmg naik motor...takde naik kereta...kalau naik kereta boleh..tapi akan lagi balik lambat..kesian anak aku...

today rasa tak berapa sihat na..sakit bahagian belakang dan sakit gigi..sebenarnya gigi aku dah lama berlubang,,...pastu aku tak sedar aku pregnent...dokto nak cabut..tapi aku tangguhla..ingat nak cabut time puasa..tup2 mengandung..emm mmg terus tak lah..hehe

Tetiba today sakit pulak..buat apa semua tak kena..emm..jalan pun today slow jer...macam perut dah besor pulak..jalan slow giler...haha...

balik ni nak pi ambik kopok leko..tak taula..larat tak..macam tak larat..macam nak suh laki aku pi sendiri jer..dia tu kalau aku takde mmg takde nafsu dia nak gerak...aku ni gak kene teman dia...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers