13 November 2011

11.11.2011

Ini la tarikh yang dinanti2kan oleh pasangan untuk berkahwin...apa yang istimewa sangat dgn tarikh ini..memang cantik..aku pun suka...hehe...tapi bagi aku la..tarikh ini sesuai untuk abdikan diri pada Allah...dikurniakan tarikh yang sesuai dan jatuh pada hari jumaat...ia sangat signifikan..tahniah kepada yang mengunakan tarikh ini untuk ke arah kebaikan..

Pada tarikh ini juga, banyak kenangan yang tak dapat aku lupakan..tetapi ia bersifat peribadi...tak perlu untuk aku menulis di sini...ia terpahat di dalam dada..

Minggu ini aku balik kampung untuk menghadirkan diri ke majlis perkahwinan kawan sekolah lama..ikutkan memang tak larat nak balik..tapi memikirkan majlis dibuat di gemas, so ada la tempat nak rehat..aku dapat 3 majlis..tapi semua bukan di gemas..memang tak sesuai untuk anak kecik..

akhirnya aku memilih majlis ini...tahniah pada Haslinda dan Nizar...semoga kalian berbahagia dan dapat menempuh alam rumahtanggan yang amattt mencabar...


Renjis2 di Pilis..Ditepung inai tawar...hai beras kunyit ditabur..disiram di air mawar..hehe..tah betul tak aku taip lagu ni...belasah jer la...


Kuning Diraja..Tema Nogori!


Pengantin semasa dirinjis tawar oleh ahli keluarga...


Pengantin Tersentuh jer..asyik keluar air mata je..mungkin sebak sangat..akhirnya dia berkahwin dengan lelaki yang amat menyayangi dia...sblm ini dia bnyk kali gagal dlm percintaan...kwan aku ni bekerja sebagai penari artis..dan penari semua event2 korporat/swasta


Pelamin Nikah. Nasib time aku takde benda2 camgini..kalau tak mmg bengrap la...


Pelamin Nikah..cantik...






Hantaran..Selamber je letak yang mahal atas katil tanpa pengawasan..




Pelamin Mempelai


Kek Perkahwinan..


Tahniah..Haslinda dan Nizar..Semoga kekal dan tabah dalam ujian mendatang..


Kuning Di Raja..Ni Tema Orang Nogori Sembilan!!Daulat Tuanku..haha


Keluarga en.Ramli

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers