30 November 2011

Sabun Beras Siam & Susu Kambing

Hari ini tak pasal2 aku rembat 2 ketul sabun..ada opis mate jual...dia ni mmg terkenal dengan jual2 kat opis nie..hehe...jgn maree...aku ok jer..sebab sabun ni berasaskan susu kambing..aku layanz la...aku beli 2 ketul satu untuk adik aku..bab2 sabun2 macam ni adik aku mmg suko...

lagi satu aku beli pun tujuan bukan untuk aku sorang jer..untuk hubby aku gak..yelah kan dia kerja tempat berabuk2..sekarang makin lama aku tgk makin gemerlapan kulit hubby aku...hahahaha....so aku nak buat testimoni kat dia tue..resdung dia pun makin lama makin menjadi2..nak pi spital pakar kat melaka takde masa...harap2 sabun ni membantu sikit la...

tak de apa nak aku update...alang2 ni..pasal kandunganku minngu 20 ni makin aktif..asyik2 tendang2 jer..terasa jugak la..heeeeeeee..rasa tak sabar pun ada nak tengok my new baby..perasaan semua ada..bercampur baur dibuatnya...semalam afy pulak nak tido peluk ngn aku..siap menangis2..entah kenapa kul 2 pagi menangis2...risau aku..macam mengigau pun ada..selalu dia tido ngn aby dia..ni semalam aku peluk tido dgn dia...



Sabun Beras Siam & Susu Kambing..


kandungan bahan2 sabun ini


jenama ni aku search kat internet tapi takde pun...rm15.00 satu..jenama lain yang aku search tu rm10.


Antara khasiat-khasiat sabun beras yang perlu anda tahu.
1) menegang, melembut & mencerahkan kulit.

2) Menanggalkan kotoran, minyak, dan sel kulit mati.

3) Memudar & menghilangkan jerawat dan jeragat.

4) Menanggalkan kesan solekan.

Khasiat jika diguna sebagai sabun mandi:

1) Menanggalkan bintik hitam atau kesan hitam di ketiak, siku dan peha.

2) Sesuai utk semua jenis kulit termasuk kulit bermasalah

3) Memberi kesan kesegaran sepanjang hari

4) Badan anda tidak akan melekit walaupun ketika atau selepas berpeluh.

5) Boleh menghilangkan bau badan

1 comment:

Unknown said...

xder cap KKM ke? bahaya ni kang ada HYdroquinone payah lak..hehe...woi duit bju brp?

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers