17 November 2011

Baby gender predictor - boy or girl?

Aku adalah pagi ni carik kan umah sewa untuk adik lelaki aku melalui mudah.my..alhamdulillah jumpa gak..sedang elok budak umah sewa tu ada yg kerja area Mydin USJ...adik aku mungkin akan bekerja di situ sebagai Management Traning di MYDIN USJ..tapi belum ada offer letter lagi..kalau dah dapat dia akan stat bekerja...buat masa ni dia mmg tiada rumah la..then aku carikkan la umah sewa dia,...nak duduk umah aku dah penuh..aku pun dah nak masuk 2 org anak...nnti mmg tak sesuai nak stay umah aku..stat dari kawin aku tak pernah duduk berdua ngn suami aku..so inila masanya untuk kami stat duduk privacy...lagipun aku dah jalankan tanggungjawab yang penuh amanah utk jaga adik2 aku..pasti adik aku akan duduk sendiri dan bina hidup seorang diri..malam ni aku dan suami akan ke rumah sewa itu utk meninjau keadaan di sana..kalau ok dan sesuai ..aku yg akan decidekan... aku dah dapat kerja banyak fail penyelia pembangunan kasi..apa dia ingat aku takde kerja leh main letak jer...aku layan jer la...kanag kalau banyak bunyi kita gak yang susah...penyelia aku bukan nak semak pun..aku pun uji sendiri...kalau aku tye dia bukan tau apa pun...pas siap aku hantar kat penyelia aku terus pas dekat penyelia pembangunan..dia bukan nak semak...lantakla depa..yg penting aku siapkan kerja..daaaaaaa....

Berbalik pada tajuk di atas...aku ada jawab kuizz la dalam baby center..aku suka la layari website ni dari mula2 dulu mengandung sehingga sekarang..

Aku jawab soalan kuiz ni utk mennetukan jantina..but aku bukan taksubbb sangat dgn jawapan dan soalan ni..aku buat jer...kalau betul adalah secara kebetulan..kalau salah biasala...ini manusia yang buat..bukan Allah...ajal maut dan rezeki semua Allah yang bagi...kita hanya merancang....kene terima dan bersyukur...

klik sini untuk melihat jawapan yang telah aku jawab..tak taula betul dak..main jawab jer..ikut kata hati...hehe

Baby gender predictor - boy or girl?

Sory kalau klik tak nampak jawapan..aku check semula..rupanya sekejap je...tak leh tgk lelama jawapan tu..macam dia automatic pulak..alamak..sowi..takperla...yg penting aku dah tahu...

soalan kalau anda mengandung..jawapla..tentu anda akan dapat jawapan sendiri..

klik sini

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers