26 February 2015

Hydra-V & Artistry Men from Artistry

Sebagai pengedar Amway yang aktif, kami telah diperkenalkan dengan produk terbaik dari Artistry from Amway. Sebelum aku menjual pada pelanggan atau downine2 aku, aku perlu mencuba dahulu untuk membuktikan keberkesanan produk ini.

Untuk makluman semula Artistry ini adalah produk kecantikan Top 5 di dunia.. Ia sama level dengan produk Lancome dan yang branded di pasaran. Cumanya bukan brand yang aku nak ketengahkan,nak share berkenaan keberkesanan kualiti produk ini untuk cuaca di Malaysia ini.

Di mana mana sekarang produk akan berkonsepkan Hydra.

Pada zaman ini memang banyak produk kecantikan yang tumbuh bagai cendawan...aku juga tidak pernah terkecuali mengunakan macam macam produk. jenis pun suka tukar tukar produk mengikut kewangan semasa. Bukan bermakna aku dah mampu untuk memiliki produk sekarang cumanya aku perlu mengubah gaya penjagaan kulit semakin hari semakin kering serta ada kedutan2 di wajah. ialah umur pun dah meningkat kan..so untuk buat marketing kita perlu menjaga  penampilan sebelum kita mengesyorkan pada orang lain.

Aku juga telah mengikuti kelas kecantikan Artistry secara tidak menyeluruh but aku telah mendapat penerangan berkenaan produk ini. ia juga telah disahkan oleh KKM.

Produk baru from Artistry ini memang menakjubkan..sebelum ini aku juga pernah mengunakan artistry jenis lain. but ini memang best. kulit aku jenis kering dan kadang2 kombinasi mengikut keadaan cuaca..boleh tak?? hahhaha

So far penerangan berkenaan Artistry boleh baca di blog bisness mybisnessamway.blogspot.com

produk ini menyihatkan kulit tau,ia bukan semata mata menmutihkan,tetapi ia menyihatkan..sebelum ini macam macam dah aku beli. bila pakai memang cepat tapi bila stop guna abis kulit aku merekah. aku bukan guna utk bisnes sahaja,tetapi mmg nak sihatkan wajah semakin berumur semakin kulit kering..

dengan amway anda boleh pulangkan produk ini sekiranya tidak menunjukan hasil yang dicanangkan..ia moneyback guaranty...wang anda akan dikembalikan.

Ini set yang aku guna. Serum memang terbaikkk!!

krim penyubur,Pencuci,Serum

Pengunaan 2 minggu. wajah sebelum aku ada tompok lemak kecik2 serta kulit tidak sekata. Selepas pengunaan Hydra-V kulit aku rasa terhidrat dan pengunaan Serum sangat membantu. Produk ini bukan pemutih. ia produk organik. sememangnya jika organik lambat nampak efect. kita tunggu sebulan. akan ku update semula.

Pengunaan 1 minggu untuk Artistry Men. kulit muka tidak sekata di bawah mata serta bekerja di bawah cuaca panas menyebabkan kulit kekeringan. akan ku update untuk sebulan pengunaan Artistry Men.


No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers