08 February 2015

Cuti Wilayah & Thaipusam

Cuti Wilayah
Seronok sangat bila dapat cuti umum, bukan senang nak dapat direct dpt cuti umum ni. ini la peluang kami nak setelkan kerja kerja tertangguh dan tolong orang. Semasa cuti wilayah kami ada presentation amway, kami dijemput untuk memberi ceramah sikit..sharing berkenaan pencapaian kami dalam bisness ini. alhamdulillah kami dah naik tangga amway. macam tak caya je naik stage dengan suami. mula kami diberi penghormatan sebagai tetamu VIP.. setelah siap lain bagi talk, tiba la masa nya aku dan huby bagi talk pulak, hihi..berdebar debar la..

lain macam rasanya bila kita jalan orang tepuk tangan...hahahha..ok dipendekkan citer pas suami bagi talk, nama aku dipanggil bagi talk pulak..hadirin yang datang semua yang memang nak bisnes..tak sangka pulak aku cakap depa suka dan yg penting faham. 

Abis je talk bagai aku sharing cara bisnes dan cara demo..aku pun turun la pentas..semua bangun dan salam aku...wah rasa hebat giler..hahahhaa...macam tak caya org salam salam dan siap bergambar bagai...hihi..nak share gambar aku tak pegang kamera..so yang dapat satu je la gambar sebelum aku naik stage..hihi..

Taraa...shawl beli dengan kak syaerifah dan baju seluar beli di butik nichi..alamanda..

Cuti Thaipusam
Masa cuti thaipusam kami laju laju terus tolong adik aku pindah ke shah alam..sebabkan wife dia mengandung,so aku la yg buat kerja kerja kemas final..adik beradik lain dah tolong masa pindah naik lori.aku dan huby takde msa tu. barang yang dah sampai shah alam kami la yg buat. suami drill bagai semuanya..aku tolong vakum kemas dan susun atur umah. 

Kami buat sama sama tolong menolong.supaya adik ipar kami tak penat..dia kan preggy anak pertama takutla apa apa berlaku...ikutkan masa aku preggy dulu aku la buat semua sebab alhamdulillah kandungan aku kuat..sampai nak bersalin pun tak keluar keluar..hihihihi..

selesai semua siap baru kami balik putrajaya...memang aktiviti cuti umum 4hari tak pergi bercuti.kami buat macam macam kerja...

orang lain pergi bercuti dan balik kampung tapi kami tak keluar lembah klang..okla setel semua lega..dapat berbakti pada family..mama aku hanya tolong masak,,itu kegemaran mak aku..dia ada dtg masak utk kami yg buat kerja...

 balik terus sakit sakit badan hihihiih/...







No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers