01 April 2012

eSpring -Sistem Rawatan Air AMWAY

Sesi Demo & Penerangan..Inila Group kami..this couple mmg fulltime amway...kaum cina mmg terkenal dengan kuat bekerja..mereka pun cakap tak mudah untuk jadi kaya raya...lebih baik berkawan ngn cina dari org kita yang banyak kondem kaum sendiri...(peringatan utk diri sendiri jer)tiada kene mengena dgn anda ok..hehe







Taraaaaaa..dah siap...

Alhamdulillah bulan Mac dan April ada lagi promosi untuk trade in dari jenama lain bertukar ke jenama eSpring Amway. Minggu lepas pulak tetiba pakcik aku bertanyakan pasal penapis air...pakcik aku ni mmg pantang kalau beli barang ada rosak2..pastukan dia pulak dapat tahu aku guna jenama ini..masa pakcik aku datang tu dia pi dapur umah aku..pastu katanya lain macam jer penapis air aku ni..so apa lagi aku introduce la...jenama amway ni...awal2 dah tye berapa harga macam lain jer..pastu siap berlampu bagai..aku pun cerita la sikit jer..sebab aku tau kalau cakap lebih2 pun bukan dia nak beli pun..pastu mesti cakap mahal giler...aku cakap la bayar ansuran mudah..terus dia tye harga...aku cakap harga rm3200..takde pulak dia terjerit dgr harga penapis ni...hehe Terus dia tye apa guna lampu2 tu..aku cakap yg kami jual ni berkualiti..so lampu2 tu adalah sencor ..kalau penapis ni dah hitam giler or dah tak tertampung kotorannya,akan berbunyala 'BIP'..owh dia kata bagus la tu ...mana ada penapis yg bunyi kalau dah kene tukar..pastu penggunaan selain menapis, dalamnya ada lampu 'UV'..lampu ni sebagai membunuh kuman/bakteria seperti 1helai rambut dibelah2....bersamaan 500mikron halusnya... pastu pakcik aku terus suruh datang umah dia nak beli..tapi aku ni tak suka nak terus beli..nanti kalau apa2hal marah aku..so aku cakap betul ke nak beli ni..jauh2 aku dtg nnti pastu tak mo..penat la aku lagipun aku ni tengah sarat mengandung...sarat yg melampau...tapi pk kan dia pakcik aku yg byk membantu sbl2m ni..aku redah ajer balik gemas sehari tanpa tido..memang penat sangat..tapi berbaloi2 sebab pakcik aku beli...dapat la aku duit kocek minggu lepas hasil menjual...huhu...amway ni kalau kita jual terus dapat duit senang aku..nak2 time aku tgh sesak...dapatla duit ahad lepas..hehe.. pas buat demo semua tunjuk kegunaan penapis air dan kebaikan nya..terus install kat dapur.. Bulan ni masih ada lagi promosi...kami ambik penapis lama yg mana2 jenama amway beli penapis lama korang tu rm400..so pakcik aku untung sebab dia beli penapis Cosway tu rm399..so amway ambik penapis dia rm400..mahal apa...bukan murah amway beli yg lama tue..kalau penapis lama korang rm200 pun amway ambik/beli korang punya penapis yg murah tu dengan harga rm400 juga..ada faham.. so dalam kes/promosi kali ini pengguna la untung dapat baru dan tolak rm400.. sesiapa boleh hubungi aku kalau nak guna program trade in ini...012-2742491 amway distributor since 2004 klik sini

aku balik gerak 6ptg tapi sampai lambat kul 9.30mlm...sebab tu aku malas balik gemas..org balik kampung nak pulang selalu kita nak segar pas balik kampung,tapi kampung aku ni bila dari putrajaya nak ke gemas mmg laju jer..

masalahnya kalau dari gemas nak pulang ke KL mmg sesak...dari dulu sampai skrg..sbb tu kalau nak balik aku kene pk berkali2...penat sangat..lagi2 aku bawak perut...ada anak kecik lagi payah kalau balik ke putrajaya dlm keadaan jem..

ini pun sbb jual barang..kalau bukan sbb amway aku rela berehat kat umah putrajaya...cukup2la duk bandar dah jem...kesianla mak ayah aku..aku bukan tak mo balik,.tapi keadaan jalan yg taip2 minggu jem..mmg aku tak sanggup..anak kecik lagi...penat sgt...

aku dah 38 minggu bila2 masa je bole bersalin..tapi sampai skrg aku masih pi kerja...penat bagun pagi tak usah cakapla...mmg penat...sbb kurang rehat...tido tak lena..sakit punggung semua..

okla...mudah2han pakcik n makcik aku puas hati dgn produk dari amway...amway mmg berkualiti..bukan produk utk cina or org barat..tapi produk untuk semua manusia...

3 comments:

Soolehatulmuthyah Jantan said...

Tahniah..dh menjual espring.hebat 2.letak kat rumh pun orng boleh beli

emyda said...

Soolehatulmuthyah Jantan: terima kasih..siapa ni?amway ni mudah,jual untung,tak jual tak rugi apa2...rajin dapat lebih..hehe..boleh kita berkawan?

Sham said...

Salam......
Siapa leh komen tentang SMS ni yang Pengedar Amway offer ke saya untuk beli espring
salam , espring bulan ni ada offer tambah 49.90 dpt portable picnic table bernilai RM 450.00. JD rm3200 + 49.90 =3249.90 - 450.00 = 2779.
Tu SMS yg saya dapat sblm beli spring.

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers