25 April 2012

Double Electric Breast Pam

Akhirnya dapat juga beli pam elektrik ni....beli pam ni selepas bersalinkan dalis...sebelum kene tahan wad sebab kene joundis, laki aku balik kelas terus berkejar pergi one baby world beli pam elektrik ni...sebab aku dah tahan guna pam manual...susu aku banyak masa tu sampai bengkak2 dan tuam2 dgn air panas..melecet puting..terus aku call laki aku, suh dia pi beli..

Sebenarnya aku dah riki2 pam ni lama dah..cumanya aku tak beli2..sebab pk kan duit byk nak guna...cadang mmg nak beli pas bersalin...kene bersalin dulu..

memang berbaloi2 la beli pam ni..aku minat jenama ni sebab ia Double pamping..kalau jenama lain single pamping..kalau nak kene tambah beli wayar..so malas la pk benda nak kene tambah2..aku terus set my mind nak beli jenama ni..bolehla takdela mahal macam jenama madela or sewaktunya...ok what rm424 jer pas diskaun...bolehla..

rasa lega dapat pam ni..takdela bengkak breast aku...

Korang belila pam jenis ni mmg bagus tau...dari beli susu formula kalau kira2 lagi mahal dari harga pam ni..i wish la dah kuarkan modal pam ni harap air susu aku akan berterusan...barula berbaloi2..amin...

dah ada anak 2 ni macam2 pk...nak jimat sini jimat sana...tapi tak leh larila..duit tetap abis...ada rezeki lain manatau amin..

RM424 ..pelaburan jangka panjang...



hasil perahan 1st guna..


No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers