25 April 2012

Alhamdulillah Selamat Semuanya...Angka 25 kuabadikan

Syukur alhamdulillah penantian satu penyeksaan dan penyeksaan satu kebahagian..eh betul ke ayat aku ni..bedal sajala...

Tiada lain hanya syukur semua berjalan lancar..Tks to Allah kerana memberikan aku n huby anak perempuan yang serba serbi cukup sempurna...

Aku telah selamat melahirkan bayi perempuan dengan berat 2.8kg, pada pukul 6.08petang di Klinik Pakar Wanita & Rumah Bersalin Rekha Seremban. Tidak ku sangka tarikh yang kami ambil ini juga bersamaan 25J.Awal 1433H.

Yang bestnya tak sangka bersalin pada angka 25 juga..walaupun bukan dalam kelanda masihi...

Nak dijadikan citer..kami kwin pun pada 25hb, afy lahir pun 25hb dan Dalis lahir juga 25hb..memang betul2 tak sangka..walaupun kedua2 anak ku lahir malalui tingkap, setiap seorang mempunyai sejarah tersendiri kenapa lahir melalui pembedahan...memang jauh disudut hatiku nak rasa cara NORMAL...tapi apakan daya Perancangan Allah itu lebih baik dari perancangan manusia....kita hanya mampu berdoa..

Sebenarnya aku nak cerita tapi dah mengantuk..lagipun masa berpantang ni tak elok mengadap PC lelama...urat2 saraf pun dah tak sekemas dahulu...ada yang dah putus..haha...lagila cepat pening dan mengantuk..

okla nanti ada masa aku taip lagi. dan update..

OPS lupa..terima kasih kawan2 opis yang datang melawat aku di rumah...aku lupa nak ambik gambar..plan asal nak bergambar..terus lupa borak punya pasal...rugi2...kalau tak leh buat kenang2 kenangan...




No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers