13 April 2012

Tak Bersalin lagi..Shakelee & SCR 6

Assalamualaikum..hehe...terkejut tak aku taip blog ni..aku masih belum bersalin la...doa2kanla aku..sebenarnya aku dah tak larat tapi aku gigih kan juga harung saat2 akhir ini...tiap2 minggu pi klinik checkup dan check bukaan..hehe...ngeri tau...tapi apa boleh buat..itu jer cara nak tau samaada sudah boleh bersalin or tidak..

aku tak pi kerja, sebab aku ambik MC..aku tak larat sangat nak bangun pagi...aku memang tak larat...dulu time afy aku larat dtg opis...now serius tak larat...tu yg amik MC..

Korang mesti geram jer kan..dalam tak larat2 tu petang aku larat..hehe..tapi mana boleh datang kerja petang betul tak? so MC jer la..or EL...nasibla..kalau duk opis pun aku tak leh duduk lelama senak perut aku...kene baring..or berjalan...tak kuasa aku...baik aku lepak umah..anak pun dah kat kampung..memang bersendirian aku di rumah..

kan aku cakap tak nak bangun pagi..subuh still la bangun..itu buat..jgn pulak korang ingat aku tak subuh huhu..

tak larat tapi duit larat lagi ni nak beli belah..beli la set bersalin dalam pantang..aku tryla jenama Shakelee..ramai org opis guna jenama ni..kata mereka elok..so aku pun belila online..utk set berpatang 40hari...cuba dulu..mana tau ok..utk czer pun boleh..so aku pun tak taula aku bersalin normal or czer..vitamin ni boleh guna dua2..cuba jerla..mana tau cepat sembuh luka2 semua...hopefully la...amin..


Set Berpantang untuk 40hari. RM110..


SCR 6 dan Car Sit

Manjaku ada buat promotion..so cepat kami pi beli Stroller yang diidam2kan kami..Sebelum2 ni dah servayla jenama ni kat semua tempat..akhirnya dapat jua kami beli..dengan diskaun 20%..boleh la..dari takde diskaun..rezeki anak kedua kamila..time hafiy kami tak beli stoller..kami beli Buggy jer..sebab nak jimat ruang bonet..kali ni kami mmg nak sangat beli stoller ni..SCR 6 dan Car sit..okla...berbaloi2 ke idak nanti kita cuba time anak dah kuar hehe....benda alah ni lama dah kami riki2 nak beli..tapi asyik tak jadi..sebabnya macam2 hal la...ongkos satu hal..dah rezeki dan akhirnya dapat gak beli..hasil menabung kami berdua..hehe..no kad kredit OK..hehe..ada lagi yg lain tapi lagi mahal...tak mampula...

Bungkus lagi..ada diskaun rembat terus..15hb abis sale..14hb kami beli..

Abi tak sabar nak tunggu new baby..aku pun sama...excited jer tapi tak kuar2 pun..doa2kanla ye..

Boleh buat Car Sit dan boleh jadi Stroller baby..

Boleh tukar2...Stroller ini afy pun leh guna..

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers