03 April 2012

Hapy Besday Cintaku

 
Beli di Diploamtik je.

afy tak sabar nak nanyi

boleh tahan la sedap...hentam je beli

afy dah tak sabar.hee

                              
afy tak sabar

1 April genap laki aku berumur 31tahun...That time kami tak celebrate pun walaupun hujung minggu...Huby aku ada kelas...that day gak aku balik gemas sebab hantar barang amway...Pakcik aku beli penapis air amway...

Malamnya pun aku dah sampai lambat..so memang pospond la beli kek...

Malam isnin kami keluarla pi beli kek dan beli makanan bungkus...tak de duk kedai pun..sebab tau2la kalau bawak afy..bukan dia makan nanti..dia main kejar2 lagi adalah..so kami sepakat just beli kek dan makanan bungkus je..

itu pun rasa dah lama kuar since bali kerja...hafiy dlm keter pun dah macam2 dia buat sebab kebosanan..sebelum beli2 makanan tu kami pi redem baucer buku yg kerajaan kasi utk student2 ipt...semua student yang belajar kerajaan kasi rm200 baucer..

alhamdulillah dapat gak abiskan baucer tu walaupun dah last2 minute...sblm ni kami dah beli2 tapi masih ada lebih..nak beli buku rujukan tak de...so suami aku beli semua brg2 alat2 tulis dan buku2 tulis dan tambah barang2 afy utk belajar...okla...brg2 kecik macam alat tulis dan buku2 latih tubi pun dah mahal..ini kira huby / student semua dapat jimatla...mmg jimat sgt...dpt baucer ni....alhamdulillah...


di kedai tu macam2 la afy mengemas..nama kedai buku tapi ada jual2 kereta2 mainan byk betul..afy apa lagi tak berganjakla...dia amik semua car, lori dan aeroplane masuk bakul suh laki aku bayar...pastu apa lagi mengamuk la dia tak dpt semua mainan tu..tu yg malas duk kedai lelama...sbnrnya aku dah suh laki aku pi sendiri..tapi kalau aku takde, mmg laki aku ni tak gerak...duk tunggu gak aku free nak bawak..padahal semua brg2 dia...emm..sabor jerla...macam mano tu kalau aku mmg takde ...mmg tak bergerak la dia...huhuhu

pas siap2 semua, kami terus pi beli makanan malam bungkus..lelaju semua nya..itu pun afy dah macam2 dlm kereta kebosanan..afy ni dia tak menangis or apa..cuma dia buat perangai...dia bosan..mula2 dia memanjat dan usik2 dlm kereta...

pastu terus pi beli kek..cadang nak pi bakery cottage jer..tapi kat bangi tak jumpa bakery cottage...last nak pi terus presint 8 carik kedai tu..tapi tak sempat gak..afy dah macam2 hal dlm kereta...so kami beli kek murah jer..tapi takdela murah ...cumanya kedai kek biasa dekat diplomatik...beli jer..tak tau sedap tak..yg penting boleh main tiup2 lilin..ala ada anak ni, mmg lilin la...walaupun bday abi dia...

sampai umah terus kami tiup lilin..seronok kemain afy dpt tiup lilin...

banyak afy makan..bertambah2...

yuhu kami bertiga

ini barang last guna baucer tue...

i wish semoga cintaku lebih beroleh kesejahteraan dunia dan akhirat...semoga peningkatan umur ni mematangkan lagi semuanya...dipanjangkan umur& sihat..manjadi abi yg bertangunjawab,sayang keluarga,setia pada aku dan anak2 serta maju dalam bidang yg diceburi...amin...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers