16 November 2011

Petang Jemput Dini Hafiy - yeahhh!!

Dah 4 hari tu afy tiada di rumah...rindunya pada dia...tak sabar nak tunggu petang..nak ambil dia kat seremban..walaupun tak jauh sangat..tapi tak senang duk umah tanpa dia...sunyi jer umah..cukup la aku berehat jaga dia...malam2 tido tak de afy rasa lain macam jer..takda afy..aku mmg rehat tido pun cukup tak bangun2..mmg sesuaila dengan keadaan aku yg preggy ni...sekarang aku stady lagi takla penat sangat..kalau kat opis je ada mengantuk tapi tak lama....kalau kat opis mengantuk mmg aku terus tido..lagipun bukan ada kerja dah akhir2 tahun ni...kat umah pun aku tak masak,,aku makan luar jer..mmg rehat abisla...laki aku pun rehat betul mmg laki aku pun tak penat....cumanya,kami janggal tiada afy...tido berdua, macam takde anak je...aishh mmg tak boleh la..sehari je boleh..pastu jiwa dah kacau...takde mood rasanya kalau anak takde kat umah...emmm...

kami berdua tak sabar nak tunggu petang..nak jemput afy...aku takut afy lupa pada aku...dia mmg happy duk ngan nenek dia...ramai kat sana yg melayan..lagipun anak aku ni mmg tak nangis...dia mmg releks je main2...mebe dia tak pandai cakap..tapi kalau kami ada mmg dia nak berkepit jer..takut kene tinggal...

okla...takde cerita sebenarnya...hehe

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers