08 November 2011

Minggu yang Padat

Minggu ni rasanya kene pilih salah satu je..sebab minggu ni banyak betul kene pergi..dengan sepupu aku masuk ICU diklang, dengan kawan aku kawin kat gemas dan minggu ni juga laki aku ada kelas + ujian...so driver hanya sorang..aku la kene korbankan salah satu aktiviti..pening aku..kalau waktu kerja mana mungkin aku nak pi jenguk sepupu aku kat ICU...laki aku malam2 bz dengan aktiviti dia...so mmg kene laju2la pilih salah satu tempat nak pi..

Semoga Allah memberi jalan kepada aku untuk memilih yang mana lebih penting..amin

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers