28 November 2011

Sakit Punggung

Alhamdulillah minggu ni masuk minggu ke 20 kehamilanku...ahad dan isnin masih cuti...masa inila kami spend time bersama Abi dan afy..hehe..seronok sangat...sebab dapat bertiga bersama2...lama dah nak baut aktiviti bersama...sabtu dah settle beli2..kami balik putrajaya,....macam biasa..ahad kami tak ke mana..kami sampai umah pun 11.30 pagi dari seremban..afy kepenatan..dia tido sangatla lama..penat semalam la tue..hehe...aku ??mmg tak leh tido..aku kemas umah..tengahari aku tak masak..sebab beli nasi ayam je kat kedai..aku mmg nak rehat..seharian ahad aku tak masak..aku kemas dapur jer..

laki n anak aku masih tido...aku mmg tak leh tido..mereka bangun kul 3ptg terus aku pulak yang baring n tertido kejap jer...

petang hujan..kami pi cheras teman laki aku ambik asigment..seharian suami aku buat asigment...hafiy kami bawak ke mCD cheras je..biarkan dia main2 sambil makan bubur McD..cuti 3 hari ni afy makan bubur jer..aku masak..mmg banyak dia makan..dia tak mau makan nasi...okla..yg penting dia makan..seronok sungguh kami biarkan dia main kat playground mCd tue..balik magrib dia dah mengantuk..malam tido awal gak..

isnin..suami aku sambung lagi buat asigment programming dia..hebat gak suami aku boleh buat programming sendiri..ada dia tanya aku..hahahahha..jawapan aku ialah..putri dah lupa..hahahhaha..jahat aku...lastly laki aku buat sendri dengan bantuan buku dan internet..malu je aku...hahahhaha....akhamdulillah siap asigment progmming dia...tahniah sayang...aku cakapla..kalau awak amik IT dah jadi programmer hebat la nie....hehe...dia kombang la...huhu

siap2 kerja dia pas asar kami mulakan tugasan yang sepatutnya...kami mengubah posisi katil dari bilik kedua masuk masterbad room...peh penat giler,,,,kenapa ubah..??lama dah nak ubah..masa ini je free..so kami cepat2 la ubah..afy pun meyebokkk je...siap menangis2 sebab kami tak layan dia...


settle angkat2 katil semua jam 7mlm...mmg penat..malam kami dah stat tido katil..sebab aku dah tak boleh tido bawah..sangat sakit perut dah besar...sblm ni tido tilam kat karpet jer..skrg no no no..sakit...tu yg operasi ubah bawak katil dari bilik tengah ke bilik master..ok siap2..

malam kau!!aku kesakitan yg amat sangat..padahal yg buat kerja laki aku..aku tolong sikit2 jer..pun dah sakit sangat...tak tido dibuatnya....

note:sbnrnya nak pi zoo negara..tapi sebabkan dah kepenatan..tak jadi pi...kami spend time dlm umah je dgn aktiviti2 dlm umah..layan afy dengan bawak naik motor sekitar putrajaya jer memalam..tgk lampu..hehe

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers