15 August 2011

Still Penat + Mengantuk

Bulan puasa ni betul2 mencabar aku..dah la aku tak period..memang penuhla puasa aku..kalau aku ada MC puasa ada gak lah tenaga untuk minggu2 akan datang..

Semasa kat opis aku mengantuk sangat..tak payah cakapla...mebe kat umah aku penat so kat opis bila takde fail mmg aku akan menguap2 selebar2nya la...kalau dapat kerja pun aku lengah2 kan jugak..bukan apa segala kudrat ku takde..mebe sebab aku punyai penyakit ni..menyebabkan segala emosi terganggu..kerja juga turut terganggu..

emm..aku harap akan dapat aktif seperti sebelum ni..aku tak suka la bila badan lembik jer...aku sendiri bosan dgn hidup aku ni...YaAllah dengar la apa yang aku ucapkan ini...amin...ada gak aku mengaji..buat hafazan supaya aku ingat ayat2 alquran..still tak berkesan..

2 comments:

Unknown said...

ko kena saba n kuatkan semangat ko..masih muda lagi..dok bg ubat kena mkn..aku rasa ko p bersukan la pulak..men boling ke..bg happy skit..

emyda said...

memang perlu bersukan..tapi tak sempat sekarang..tunggu afy besar leh jalan pandai bawak diri macam zara..ok la kalau nak pi taman..sekarang kalau bawak pi taman..bukan bersukan tapi pi kejar dia..penat siot....huhu...

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers