14 August 2011

Bonus Raya Dah Dapat

Bonus raya dah dapat..pepagi dah check ..huhu..dapat sikit la sebab dah tolak kwsp..lagipun basic aku tak byk lagi..so dgn duit yang tak seberapa tu,aku tak jadila beli2 apa2 yang aku nak buat kenangan2 tue..seperti entry lepas..mana taknya setelah aku survey2 semua dan bawak bincang dgn laki aku..so keputusannya tak menyebelahi aku..laki aku tak benarkan..katanya cukup la beli2...dah macam 2beli dia kata..aku cakapla kamera tu aku nak beli sebab raya kan best ambik2 gambar..harga pun tak mahal sgt..tapi dia tetap tak benarkan..apa boleh buat..kalau laki kita tak izinkan memang tak redha pun kalau beli..sia2 jer nnti..kene la puasa beli2 sehingga hujung tahun..aku cadang nak beli tudung je..lain duit yg sikit tu aku simpan jer la..raya pakai duit gaji...

okla..aku tempah tikar upin ipin kat seremban..petang ni nak pi ambik...huhu..rasa nak makan satey untie aku pulak kat seremban..alang2 pi seremban aku nak pi gerai untie aku yg jual satey tue..yum2..

p/s: laki aku kata kalau dpt jual kamera lama..dia izinkan beli baru..emm...buyer2..plzzz

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers