19 August 2011

NW 2 dan NW 16 (Ubat tentukan jantina Gurl)

Aku ada barang baik punya..aku sebenarnya dah guna produk ni banyak dah..aku beli set alga , aku beli seri wajah dan aku beli set tambah susu...ala kita cuba jer..sebelum ni aku dah beli ketiga2 ni ..untuk anak pertama..memang perabih duit betui la anak pertama ni..percaya ke tak percaya memang aku peduli apa..org cakap baik punya kau beli..aku ni jenis cepat percaya dan bahaya gak diri aku ni..pastu aku ni cepat berani ..asal untuk dapat anak je aku hentam..huhu..bahaya aku ni kan..

Now aku baru dapat barang baikkk punya..aku nak anak gurl la kedua ni..so that aku sedaya upaya la cuba..entahlah kita usaha je..jadi tak jadi kita biarla..berserah kepada Allah..sebabnya aku nak cuti panjang selepas lahirkan kedua ni..

ini la barang baik tue..korang nak dapat anak gurl cubala..apa2hal sediakan duit ye..aku takde nak belanja korang hahahha..


kita usahala..kalau dapat boboy juga aku terima..pun best..makin kurusla aku..hehe

1 comment:

Unknown said...

ni vitamin homeopaty kan...mkn nk kena ada jadual x reti la aku nt asik2 lupe...leceh aaa

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers