18 August 2011

Ahli Keluarga Bertambah

Tak terfikir akan bertambahnya ahli keluarga dalam masa yang terdekat ini..memang tak jangka...apa boleh buat rezeki aku mudah untuk dapat anak ke2..berbanding masa nak dapat anak pertama dulu..hehe..

Mula la kami terfikir nak tukar kereta..kerana kereta wira ni dah tak muat la..kami bertiga jer dah penuh dengan barang2 hafiy lagi..huhu..

Bukan la urgent sangat sekarang..tapi ada la planning nak beli..

Antara kereta yang kami planning ialah kereta perodua Alza atau pun Honda City..

Perodua alza..interior dalam memang cun!! nakpak kereta mewah tau..pastu yang hampeh ialah aircond perodua ni memang membuatkan aku ni hangin je..buka la besar mana memang tak sejuk...lagi2 aku ni panas jer..memang dari segi aircond tu dah awal2 aku reject..Tapi yang syoknya dalaman nya lawa..pastu ada 6 tmpt duduk..leh la anak2 aku melompat dan barang pun leh letak..harga lebih kurang honda gak..emm..nanti nak spotcheck lagi apa yang best dgn alza ni..

Honda City - Dari segi market honda ni macam beli barang kemas..lama macam mana pun ia tetap berharga..kalau nak jual mmg lakula..pastu ruang bonetnyer besar juga..leh masuk stroler anak aku..barang semua sumbat bonet..design pun exterior nyer cantik..interior still macam kereta2 biasa..alza lagi lawa dalamnye..aircond mantop..kiranya kalau pilih yg terbagus Honda la yang banyak kelebihan..sama gak harga ngn alza..okla..

Ok la itu setakat inila kereta family yang kami terfikir nak beli..tengok ongkosla masa tu nanti..ok tak ok..kalau tak ok kami gunala wira ni jer..hehe

2 comments:

Anonymous said...

haaaa...kalau nak beli jgn lupo roger kak nad....kita bg servis terbaekkk

Unknown said...

weih mcm2 la impian ko ni..keta wira tu pn ok gak lagi..aku rasa ko kena tgu laki ko abis blaja dlu la..sb selagi laki ko x abis blaja lg mcm2 ko nk pikir..betul x?

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers