24 August 2011

Selamat Hari Raya 2011

Selesai jugak kerja di opis aku ni..apa lagi mood raya kembali la..today memang tekun sungguh buat kerja..sebabnya aku nak stat cuti esookkkkkkkkk! yahoooo!..seronok..ala bukan balik kampung pun sok..aku nak mengemas rumah la..nak basuh set sofa punya baju hahaha...akunak basuh cadar la apa la...macam2 nak buat..pastu anak aku tetap aku hantar kat umah pengasuh!!..hahaha..

Ok la sempena bulan yang baik ini dan bulan-bulan selepas ni..aku menghulurkan tangan memohon kemaafaan kepada semua pembaca blog aku dan sesiapa la yang terbaca blog ini..ada ayat yang kasar semua itu adalah untuk aku sahaja..semoga semua happy bertemu keluarga dan sanak saudara..aku juga mendoakan agar aku n family serta korang semua selamat pergi dan pulang dari kampung..

Tahun ni tak buat apa2 open..tapi aku memang open ..sila la datang..sebelum tu call dulu sebelum datang..

Akhirkata sambutla salam kemaafan dan salam aidilfitri kepada semua muslimin dan muslimat..assalamualaikum...jemput datang rumah..

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers