04 August 2011

kuah durian



Kuah durian yang telah siap dimasak..abaikan periuk aku yang karat2 tue..hehe


semalam balik kerja terus pi trejah air tebu dan nak vari nasi lemak..so pergila kat area kampung di pinggiran putrajaya..apa lagi terus pergi gerai jual air tebu yang my fren opis cakap..carik la nasi lemak..emm kempunan rupanya nasi lemak gerai lain..so today la nak pi cari nasi lemak...rindula nak makan nasi lemak..aku kan tekak melayu sejati mana boleh tak pekene teh tarik dan nasi lemak wei..leh jadi sengel sikit that time kalau tak makan.hahhahaha

so abis beli(beli untuk pengasuh sekali)..terus ambik hafiy dan masuk umah pung pang pung pang la kat dapur..

disebabkan dah siap2 beli lauk kat opis..so aku just masak nasi dan goreng ikan jer la...sempoi..kejap...sahur pun macamtu juga aku buat..eeee tak larat la aku nak lelama kat dapur time pose ni..

pastu siap semua apa lagi teruskan niat nak buat kuah durian..

apa lagi campak2 jer bahan2 untuk buat kuah durian...pastu kesemua dah letak..apa lagi masak la kat dapaur gas..ok siap untuk dihidang..senangkan...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers