07 August 2011

Aktiviti Ahad - Periuk elektrik Noxxa

ahad pulak kami sampai putrajaya jam 3.30 petang..memang meletihkan..tapi ok la kita dah happy kan mak mertua aka mak suami..dia pun hapy bila mana kami balik..

sampai umah lepak king la..

kul 6.ptg kami gerak pi bazar ramadan dekat depan mydin ni..tak best la sikit jer makanan pun cepat habis..so kami beli 2 jenis air..tebu dan jagung..jagung lagi..huhu..tekak nak ini je..

selepas berbuka...huby ajak pi beli sendle raya hafiy..so kami terus pi al ikhsan di alamanda..terus carik sendle afy..jumpa yg berkenan..sumai aku la yg beria2 nak beli..dia kesian tgk sendle lama dah sempit. kasut raya dah ada..hadiah dari pak long..so raya ni afy ada sendle dan kasut..



Inila sandle afy time raya..sponser by huby dia..rm89..laki aku la minat sangat..dia la bayar huhu

pastu alang2 dah sampai situ,aku carik la hendbeg raya aku..haha..ko rasa macam mana design nyer..hehe....tungguuuuuuuu..beg ini la utk hari raya dan seterusnya..multifunction...hahahhahaha



Inila beg multipurpose..huhu..semua boleh ku sumbat dlm nyer..takde la nak ber handbeg2..anak kocik ni macam nak bawak..org lain beli handbeg..aku beli bag sandang huhu

Sampai umah my fren from AMWAY datang hantar barang..kiraya bisness aku makin maju la..setiap bulan ada jer org beli barang..lama dah aku join amway since 2005..sampai sekrang aku masih setia..lagipun aku mmg seorang yang setia pada sesutu benda/produk..



Periuk elektrik multifunction..masakla apa2..sup gear box pun boleh,pulut kuning pun boleh,tumis2 masakan kari or apa2la..semua boleh..memang berbaloi2..rm695..hanya amway sahaja menjual periuk ni..murah..



semua customer yang order

alhamdulillah ada gak kakak PTM nak beli periuk elektrik multifunction..seronok..disamping tu ada lagi barang2 yg kawan2 lain beli..rezeki bulan ramadan..alhamdulilah..

balik je my fren datang pulak akak pengusuh hafiy ..kak ros..dan anak serta suami...mereka bertiga hantar mee kari...sedap sangat...borak2 lama2...tak sedar dah malam..so mereka balik..rezeki lagi..alhamdulillah...aku terus ngapp la apa lagi ...mee kasi favorite aku gak wei..



mee kari sedap//rezeki..terima kasih kak ros(pengasuh hafiy)

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers