31 May 2011

Jumpa Blogger Guna eSpring

Aku sejak akhir2 ni sangat aktif nak bikin masak2 untuk keluargaku..aku suka seaching2 ni bab nak carik resepi..aku terjumpala blog orang yg suka masak2 ni..dan suka kongsi resepi...aku mmg tertarik dan hari2 aku buka blog kakak ni..dia org putrajaya juga rupanya..hehe..dalam masa yg sama rupanya dia juga guna espring water treatment..hehe...so aku dah ada geng..leh la aku berkenalan ngn kakak nie...menambah kenalan adalah kewajipan umat Islam..bukan duduk jer mengharap kawan dtg..takde maknala...zaman tu dah berlalu..zaman sekolah boleh la...

http://periuktanah.blogspot.com/2009/11/hadiah-ulangtahun-periuktanah.html

Banyak resepi aku ambik dari sini..

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers