04 May 2011

Tambah Gambar muko aku

background ni aku buat time tgh tak de kerja..so dari aku melangok nanti aku tido..aku tambah sikit muko aku..buat ni jer dah makan masa setengah hari..haha..ialah org tak pandai macamni la..hehe...sambil2 tu aku belajar la ..dah lupo guno adobe ni..entah tetiba lak aku rajin so stat pagi aku terus buat...hanya ini jer yg jadi..walaupun lama giler aku buat hahaha..muko aku tu je yg sesuai letak kat background tue..hehe..aku edit gambar anak aku tapi macam tak kene ..so next timela letak background lain letak gambar anak aku...sebenarnya gambar byk aku dah buang kat PC aku tak letak takut ada org ceroboh PC aku..tapi bila time rajin gambar yg cun2 takde pulak..so ni jer la yg ada...semoga terhibur dgn background aku yg baru..hehe

P/S: tangan aku keras sebab tu gambar nampak keras. Takde Seni..

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers