11 May 2011

Singapore

Rezeki adik pompuanku..semalam malam dia nak pinjam kamera..aku cakap nak buat apa??dia kata nak pi singapore..aikk!!tetiba je nak pi..dia cakapla Hal kerja..owh..Tak sia2la aku suruh dia terima jawatan tue..tahun ni jer dia dah pi dua negara...awal tahun dia pi Thailand dan satu thailand dia dah jalan2..itula namanya rezeki selepas tunang..aku pun tumpang gembira...Tadi dia pi singapore pagi2 dah bangun sebab flight kul 8pagi...rezeki diala leh jejalan free..kiranya company dia ni mantop gak la..walaupun kecik tapi company ni mmg selalu ke luar negara uruskan hal bisness..bawak staf2 pi sekali..mmg bestla kan kalau dapat company macamni..sambil tu gembira dan berdoa agar terus maju..sebabnya compny ni satu2nya BUmiputera status...Lagipun bos dia ni tak kedekut...baik hati dan orang negeri sembilan lagi itu yang penting..hehe..

Ikutkan history adik2 aku ni mmg semua berjaya..aku memohon doa agar adik beradikku walaupun dah berjaya tidak lupakan keluarga sendiri, beriman dan berbudi..amin!!

Bila la aku nak pi singapore laks...semoga impian menjadi kenyataan...amin

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers