03 May 2011

Happy Birthday Abahku & Wedding Anniversary 1 Mei



Acara buka hadiah.







hadiah mama..tapi mama takde jaga duha..



Jeng2 inila hadiah abah..smartPhone

Semoga abah sihat walafiat dan dipanjangkan umur..semoga mama juga sihat walafiat dan dipanjangkan umur..Fikiran kedua2 sihat dan boleh beribadat dengan lancar..AMIN!!!

Semasa 1 Mei seperti entry sblm ni mmg macam2 dugaan..so that celebration memang tak adala..ingatkan nak beli cake secrate racipe tapi tak jadila...semua kat spital sbb adik aku operation perut...ok kami pun bagi hadiah pada abah dengan tak proper langsung hehe..abah memang nampak suka sangat dengan hadiah yg kami kongsi2 berikan pada dia..memang dia sangat teruja dan memang sunyum panjang la abah...so kami pun sgt puas hati..hehe...

KLIK SINI NOKIA E5

kami hanya dapat kongsi hadiah kerana apa tidak mahu ada perbezaan hadiah dan biar kami berkongsi semua..kongsi kasih sayang dan kongsi segalanya..aku tak suka kalau beli sorang2..sebabnya aku tak mau ada jurang perbezaaan antara kami..dan yang paling penting adalah supaya kita adik beradik saling berkomunikasi..itu yang penting..kalau komunikasi takde memang akan berlaku la peperangan antara keluarga..hehe..

MAma aku belikan kain pasang..kain untuk dibuat baju hari raya..boleh tahan mahal gakla kain tue...saja jer..beli sebagai Sambutan Hari Ibu dan ulangtahun perkahwinan mereka..hehe..

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers