04 May 2011

adik aku




inila adik aku yang kene operate..kos semua operation di KPJ seremban ialah RM10,244.00 mahal oiii...inila pentingnya medical card..kita tak tahu bila masa akan berlaku kemalangan diri..tgk adik aku ni sakit2 perut jer..then pi spital ckp kene operation..kalau la takde medical card memang tahan sakittt la berpanjgaan..alhamdulillah mak abah aku jenis yg mementingkan penjagaan kesihatan..itu la sebabnya kami semua dibelikan medical card..bayar bulan2 jer..dalam family aku sorang jer belum ada medical card..suami anak aku adik2 beradik mak ayah aku semua ada...aku jer belum..emm nnti ada rezki lebih nak beli..

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers