19 May 2011

Workstationku





Tak banyak berubah cuma dah takde gantung2 lagi


Kotak tu aku balut...jadikan tempat kasut

apa lagi sengal kepalaku bila letrik takde..biasala aku kan kerja depan PC..kalau elektrik takde akan mati kutula kami semua ni..mula2 okla tak bosan..abis dah dekat tengahari ada tapi on off on off...emm so aku n jiran2 partition mulakan la 5S..kemasla apa2 yang patut..

So aku sebab dah selalu kemas...kali ni aku buang semua yang tergantung2 kat partonku...

dah siap semua aku letak dalam plastik semuanya..tak tau nak taip apa...tgk jerla..tak byk perubahan yang takde keychin2 gantung tu jer...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers