26 May 2011

Kuih Seri Ayu



aku beli dua sekali..best tgk peti ais penuh dgn makanan..



Inila kuih frozen yang aku tak sabar nak kukus balik kerja..afy pun boleh makan..sedap..



aku ambik dari blog orang lain ni..macam senang jer nak buat kan??


Inila kuih kegemaran aku..tak taula nak cakap lagi sebab keenakan kuih ini..aku mmg nak belajar tetapi belum masanya lagi..tunggu anak dah besar baru boleh mulakan aktiviti2 aku..cumanya dah teringin sangat aku pun beli kat kafe ada jual Frozen punya...apa lagi tgh berduit ni aku cekau la..hehe

Kuih ni masa aku kat gemas mmg suka oder dngn kawan mak aku..kwn mak aku buat sedap sgt...mak aku mmg tak buah kuih2 ni dia buat kuih yg senang tanpa byk kerenah..

Kuih Seri Ayu ni sangat terkenal dan tak perlu lagi diperkenalkan. Bukan sahaja 'ayu' tapi sangat sedap dimakan. Sesuai dijamu waktu pagi, minum petang dan juga waktu berbuka puasa.

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers