15 May 2011

Shooping Baru Raya Tahun ini..

Dikesempatan hubby aku cuti semesta..kami cepat pi beli kain pasang untuk di buat raya tahun ni..sabtu petang kami ke The Mines shooping complex..hehe..aku terus menuju ke Kedai TEWAH ..cari punya cari sesat gakla..sebab mmg tak pernah pi kedai tue..kat the mines byk giler kedai2 kecik2..tapi aku tak pernah sempat nak pi satu2 sebab dah ada anak ni mmg jalan laju jerla..so tujuan asal kami nak pi beli kain pasang..kami malas nak pi nilai 3 sebab PANAS!!afy pun baru baik demam..nak pi JAKEL PUN MALAS..pasti sana lagi best2 tapi sebab nak cepat so that kami decide pi THE MINES JER LA...so carik2 punya carik rambang mata di buatnyer..akhirnya kami jumpa kain yg berkenan..tang baju akula yg payah sebab byk sgrt cantik2...harga mmg mahal la...terebang gak semua...carikla baju mak mertua gak..sebab tiap2 tahun kami tak pernah lepas tangan beli baju mak dia..baju untuk raya 3 dan 4 dah lama beli dah pi tempah pun..color pun lebih kurang sama gak huhuhu...



yang bunga2 tu baju mak mertua aku..kainnyer lembut..ahad kami dah balik sana sehari je anta kain..aku main tarik jer RM34.00



baju kami sedondon..cadangan asal nak beli baju aku sikit jer ..kain nak sama dengan baju melayu tapi sebab dah pening kat kedai tu..aku pun decide beli sepasang terus..sampai umah macam menyesal beli penuh..aku nak sama ngn laki n anak tapi tak jadi pakai jerla..ini semua pun dah terbang rm184.60...mahal ooo sekarang tak leh nak mewah2 sangat..baju aku la paling mahal..nmpk mcam biasa jer kan??tapi kainyer berat dan sedap...baju huby dah tempah..baju afy ni sapa la nak jahit ye...emm..tahun ni aku mmg nak elak bunga2..kiranya 3 pasang semua ni takde bunga...semua abstrak...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers