31 May 2011

Sistem Rawatan Air eSpring from Amway

Hampir setahun aku menggunakan espring ni...nak tahu bila karterij dah penuh akan berbunyi "bip" so sebab dah bunyila kami decide buka dan tengok dalam...mai kita bandingkan. dari mula beli sampai sekarang...betapa kotor dan karatnya air yang kita minum....aku cuba buat yg terbaik..tekak ni tak larat dah telan air karat..tengokla walaupun semua dah tahu air kita kotor dan pihak berkuasa membiarkan jer kita minum air karat dan kotor..sesiapa yang berkemampuan boleh beli dan apa nasib org yg tak berkemampuan..minum jerla air karat dan kotor ni ye..emm...kita telah di tindas...air pun kene tindas..yg lain lagila..WaALLAHuALAM..


Karterij yang bersih dan suci..


aku cuba basuh tetapi tidak hilang.


eeeee..karat dan kotor...geli

Pilih Kehidupan. Pilih Sistem Rawatan Air eSpring
Kehidupan bermula daripada eSpring! eSpring bukan sahaja membekalkan air yang kelihatan lebih bagus, rasa lebih baik, ia menunaikan janji untuk membekalkan air bersih bagi orang yang inginkan yang terbaik dalam kehidupan.


8 Sebab untuk memilih eSpring™

AIR LEBIH BERSIH, LEBIH JERNIH, TERASA LEBIH ENAK.
Faedah Sistem Rawatan Air eSpring yang paling ketara ialah peningkatan lebih baik dari segi rasa, bau dan kejernihan air. Inilah yang pelanggan akan perasan, fahami, dan hargai dengan serta-merta.


AIR YANG LEBIH SIHAT, LEBIH BERKUALITI.
Banyak sistem yang mempertingkatkan keadaan dan rasa air. Tetapi sangat sedikit yang dapat mengurangkan bahan cemar berpotensi mendatangkan bahaya, malah terlalu sedikit pula yang mampu menyingkirkan bakteria dan virus bawaan air secara berkesan. Sistem Rawatan Air eSpring melakukan kedua-duanya. Ia menyingkirkan secara berkesan lebih daripada 140 bahan cemar yang berbeza – dan memusnahkan lebih daripada 99.99% bakteria dan virus bawaan air.


DIUJI DAN DISAHKAN OLEH NSF.
NSF International adalah sebuah organisasi yang bukan mengaut keuntungan yang diiktiraf di seluruh dunia sebagai pihak berkuasa bebas terkemuka yang menjalankan ujian dan pensijilan ke atas sistem rawatan air. NSF International telah menguji dan mengesahkan Sistem Rawatan Air eSpring dapat mengurangkan lebih banyak bahan cemar yang menjejaskan kesihatan berbanding mana-mana sistem berasaskan karbon /UU lain yang pernah disahkannya.


TEKNOLOGI YANG UNIK, MAJU DAN TERKEMUKA.
Sistem Rawatan Air eSpring adalah sistem pertama yangmenggabungkan teknologi rawatan air terbaik yang sedia ada: penuras blok karbon, cahaya UU, dan pemantauan elektronik. Kartrij Karbon-UU mengurangkan partikel dan lebih 140 bahan cemar; cahaya UU memusnahkan lebih daripada 99.99% mikroorganisme bawaan air, dan sistem pemantauan elektronik membolehkan pengguna mengetahui bila masanya untuk mengganti. Kombinasi teknologi-teknologi inilah yang menjadikan eSpring begitu unik.


DISOKONG OLEH PENYELIDIKAN LEBIH 20 TAHUN DENGAN LEBIH 338 PATEN YANG DIBERI ATAU SEDANG MENANTI KELULUSAN DAN DITERIMA BAIK DI 36 NEGARA.
Sistem Rawatan Air eSpring adalah hasil penyelidikan lebih 20 tahun dalam teknologi rawatan air. Ia telah direka dan dibangunkan oleh jurutera dan saintis eSpring. Sistem Rawatan Air eSpring mempunyai lebih daripada 338 paten rawatan air di serata dunia, yang telah diberi atau sedang menanti kelulusan. Sejak pelancaran eSpring, sistem itu telah diterima baik di lebih 36 negara di serata dunia.


MESRA PENGGUNA DAN MUDAH DIPASANG.
Tidak seperti air yang dibotolkan atau penuras jenis jag, Sistem Rawatan Air eSpring boleh membekalkan semua keperluan air minum dan memasak bagi sebuah keluarga sederhana – bila-bila sahaja ia dikehendaki, secara terus dari paip. Rekaan eSpring yang lebih kompak dan kontemporari juga tidak banyak mengambil ruang agar lebih mudah dan lebih fleksibel. Dan, tiada peralatan khas yang diperlukan untuk memasang eSpring.


PENYENGGARAAN MUDAH DAN LEBIH KETENANGAN.
Sesetengah penuras dan sistem rawatan memerlukan penggantian penuras setiap bulan, jika tidak lebih kerap lagi. Namun, Sistem Rawatan Air eSpring boleh membekalkan 5,000 liter air atau bekalan satu tahun mana-mana yang terdahulu – sebelum Kartrij Karbon-UU perlu diganti.


KUALITI DAN NILAI HEBAT UNTUK WANG.
Walaupun Sistem Rawatan Air eSpring memberikan prestasi dan kemudahan hebat, kos rawatan sebenarnya adalah kurang berbanding mana-mana sistem lain.

2 comments:

Unknown said...

Saya Lina jika ada sebarang pertanyaan boleh wsupp 012 2747791

Unknown said...

Air e spring ni bersifat alkali tak?

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers