17 May 2011

Cuti WesakDay

Followers ku apa korang buat cuti umum wesakday tue??aku nanti la aku citer...korangla citer dulu hehe..(berangan macamla ada org baca blog ni..haha)

Citer aku takde yang best melainkan "Aircord umah ku dah di service dek laki aku"...Lama dah aku jeling2 aircond tu..hehe..malam2 buta panas mak aiii..dah la cuaca panas...pastu bukak belas pun masih tak sejuk..rupa2nya hah ko tengok, punyala penuh habuk2 dan segala macam debu kat penapis aircond tue..mana taknya,umah aku tu sebelah ada pembinaan mau tak penuh habukk tebal kat aircod tue..patutla tak sejuk..dah setahun tak vakumm aircond tue..laki aku punyer tugas di rumahla cuci aircond dan kipas2 semua...itu kerja dia selain jaga anak di rumah..yg lain i yang uruskan OK...leh minta lebih nie elaun hehe...takdela aku tak kisah aku mmg suka buat kerja umah...tgn aku tgn besi hahaha...

dah siap semua kipa2 dan aircond di cuci,kami pi beli kasut hafiy di Manjaku..beli sebab kasut hafiy tertinggal kat kampung hubby..emm..sabarjerla..kalau tak tinggal tak sah...biasala dah putus urat beranak..hahha

malam kami kuar pi serdang...lepak ngn kawan2 KL...hehe...seronot afy..sambil tu aku risau gak takut gak afy kan baru baik demam..but kami lepak dalam restoran tertutup okla. harap2..itujer aktiviti cuti wesakdays...hehe..

eh lupa tengahari pas cuci semua tu kami pi tempah baju raya..nasibla tukang jahit tu sudi terima tempahan utk buat baju afy..ok semua dah setel..tinggal tgu dapat dan bayar..huhu

1 comment:

Unknown said...

hah ko merayap lagi!nt domam lg kono hombuih angin x elok luar!!

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers