01 June 2011

Lauk berbuka Puasa

alhamdulillah lagi 3hari lagi nak abis..nak cerita sikit la...aku puasa semalam sangatla penat..bayangkan bukan kerja teruk pun..boleh aku kelepekan..kemuncaknya aku solat asar..aku boleh mengigil sgt masa berdiri..aku gagahkan gak la solat..akhirnya aku solat duduk..ya ampun kecapekan giler arr..inila akibatnya bila jarak ganti sangat jauh...badan aku dah sgtla tak de tenaga..hehe..aku nak gagahkan diri utk puasa ganti next week...harap dipermudahkan..amin



Lauk yg aku buat adalah lala masak lomak cili api...memang best..tengah2 aku taip nie,aku teringat pulak yg lauk lala ni aku luper masuk peti ais..adui membazirla..padahal tadi aku singgah umah dr KL...selalu luper tau..nasi aku leh ingat pulak simpan dlm peti..skrg dah tak boleh bazir sebab mahal zaman ni...



aku buat air bandung dan tambah ikan goreng kerisi..tapi melekat pulak kat kuali tu yg tak cantik..

ini yg rasa nak cepat2 balik umah...petang nie..harap2 tak basi la...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers