30 June 2011

Shooping Raya Part 3



Umur dah 3otahun..so memang berniat nak minum / makan yang ada kolegen untuk kulit,kesihatan dalaman wanita dan untuk cergas..apa lagi carik punya carik,,aku dah survey byk produk kolegen untuk aku tapi byk nya yg mahal satu hal dan aku takut makan2 nnti alergik..dah ala aku alergik ada..so akhirnya aku ambik jenama ni dan ia murah jer..ada kolegen,kacip fatimah dan ada extra lobata...bagus lobata ni..so aku nak makan ni dulu..tengok apa hasilnya..asyik facial jer tapi kulit masih macam ni..so aku decide utk repair dalaman dulu..hehe..tgkla hasinya..utk raya juga hahahha..jgn maree



Pi Anjung jumpa pulak alquran kecik yang aku carik2 selama ini..beli la..satu rm45 dapat kurang rm42..total rm84..aku mmg nak beli lama dah tapi tak pi carik..sekali jumpa pulak..belila...tak rugi pun..kat rumah ada yg besar punya..so kecik ni senang nak aku baca hari2 dimana sahaja..umur dah 30 sampai bila..inila masa utk ke arah akhirat...syurga tidak semudah yg disangka utk diperolehi..



Khamis beli lagi jejalan kat bawah ni ada buat jualan..so jalan punya jalan jumpa kain Jeans, try sedang elok lak dan kene pada saiz..so apa lagi tanpa berfikir panjang terus beli huhu..



ketiga2 ni aku beli utk raya juga hahahaha

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers