01 July 2011

Shooping Part 4 - Tudung Fareeda

akhirnya aku beli gak tudung jenama ni..mana taknyer lama dah aku ushar tau..pk harganye mm terus letak..tadi kawan2 ajak pi sana..niat dihati nak tgk jer..akhirnya aku rembat satu gak...color ni ada 1 jer tau..tu yg aku terus je ambik..alang2 dia sale 3hari..apa lagi kawan2 pun rembat gak...mrk lagi byk..aku jer satu cukupla..huhu..ini pun berpeluh2...ok dah setel tudung utk baju kurung raya pertama....gambar tudung tak tunjuk..surprise!!tudung aku sehelai rm80 setelah diskaun






kami bertiga punya..huhu.



Tunggu bas nak balik..naik bas tau..hahahha

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers