07 July 2011

Program Bersantai Bersama Pegawai Psikologi, KKM

today ada program rupanya..lupa pulak..nasib aku sempat sarapan..hehe..laju2 makan..tapi tak habis..aku tinggalkan jer..hehe..tak sabar nak pi..aku mmg suka dengar bab2 macamni..lagipun kat opis now aku takde kerja lagi hehe.so mmg relek sgtla..kat umah jer tak relek..hehe

so tepat kul 9pagi kami bersama kengkawan opis yang terpilih aka bermasalah(gurau jer)normalla kalau bermasalah ni..jgn tipula diri..aku pun antaranyala..hehe..

pengawai yang ditugaskan bernama en azmi..memang seorang yang simple tinggi dan smart juga..hehe..pegawaila katakan..dari bahagian khidmat pengurusan..baru 2bulan bekerja di KKM sebelum ni kerja di Pejabat kesihatan daerah kedah..jauh tu..

ok..program bermula agak slow sikit dan membosankan..ada gak rasa tak sabar..sebab byk terangkan bab2 tugasan mereka..ditengah2 sesi kami diberi kertas untuk menguji tahap kemurungan,bimbang dan tahap stress..ok stat soalan ni la kami dah sgt teruja..hehe

masing concentrate la menjawab..pastu tengok markah masing..untuk pengetahuan soalan yang diberi ni mempunyai standart yang diiktiraf..menjawab dgn jujur memang akan memberitahu kita perangai kita dan tahap kemurungan,bimbang dan stress.

di akhir sesi kami diajar tektik mengurut dgn betul..mengurut bersama pasangan masing..hehe..boleh praktikkan urutan ini.. dan boleh diperolehi di MYHealth..kkm..




mengadap belakang lak utk urut kwn belakang.



pucat muka ku..sebab sejuk..



amboi aku suka bab2 macamni..



tengokla lelaki2 tu kelakar.



emm sedapnya kene urut.



aktiviti yang kami lakukan..kelaka..sowi gambar kabur.



muka ambik sendiri hehe.



awal2 gambar goyang sebabkan ambik sendiri..

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers