24 July 2011

Balik Gemas-Gunting Rambut

minggu lepas aku balik gemas...nasib la aku balik..kalau tak memang duk berdua la kat umah aku tue..bosan sey..laki aku pulak ada kelas yang last sem ni,memang lama giler la dia lepak UTM tu..buat asigment dan buat slide presentation dia..ahad tu dia ada presentation dan ada kuiz..so memang dia menyiapkan segala bagai la kerja2 dia..

peh sib aku balik kampung ikut adik aku...laki aku balik umah tengah malam..sabtu ahad apa lagi macam2 aktivitila kat umah mak aku ni..makan la macam2 makan..anak aku selera sungguh makan..main2 ngn ikan dan kucing hapy betul..

sabtu petang kami pi taman sentosa pi kedai yang selalu mak aku gunting rambut..nak pi gunting rambut si Dini Hafiy...rambut dia dah macam pompuan..semua org ingat dia girl..bila dah potong dah rupa betul2 macam lelaki..kan bagus tu..aku nak bela panjang2 rambut dia..tapi tak jadi...masa belum gunting tu..bila peluh dia garuk2 leher dan kepala dia.gatal yg amat la tue..kesian tengok dia,,,aku n huby pun ambik keputusan gunting tapi tak mau abis..buat GQ style...

hari2 pi bangi tgk kedai rambut asyik tutup je,,akhirnya dapat la gunting kat gemas..kedai K.Lin...

aktiviti kat umah mama aku penuh arr..macam2 aku buat..aku basuh dapur..sental2 semua sebab nnti puasa tak la penat..

afy lasak sangat hapy duk kampung...macam2 dia buat..antaranya atuk dia bawak pi naik motor la..jalan satu kampung...suka betul dia..okla layan gambar afy..


sampai2 main kucing kedai ni


tak tau apa dia cakap


Hah Tebal..gatal bila berpeluh2


Sedia untuk digunting


Tebal rambut dia


kak lin ckp dia jampi tak bagi afy meronta2..sudah stat


bagi benda dia gigit..bagi dia leka


taraaa..rambut GQ style


Rambut dari pandangan atas..

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers