18 July 2011

Kepala Pening Tak Hilang - Bawak jejalan

ahad semalam hari paling last pesta floria..apa lagi aku pun mengengek2 la nak pi..huby aku tak mau pi..aku nak gak pi..aku cakap ala..rugila tak dpt tgk last ni..mesti byk pokok bunga murah2...emm laki aku pun layan kan jela....terus pi..Ya Rabbi JEM giler..dah pusing byk kali dah..dgn parking takde..sakit hati betul..anak aku nak mula menyanyi2..adui ai...lastly aku dah kesian ngn laki aku pusing byk kali nak carik parking..so kami bla la..kami pi lepak tepi tasik buatan kat presint 5..ramai juga mak bapak bwk anak2 main sana...afy kemain suka sgt dpt bebas macamni...

walapun aku pening2 kepala dah seminggu..makan ubat pun tak jalan..aku pun kuarla umah...sampai today sakit lagi...kepala aku ni...berdenyut2 tau...yg pelik mkn ubat pun tak elok..apa lagila ujian sakit ni..sabar dan redha jer..tggu apoiment dari spital putrajaya...

sejak akhir2 ni aku asyik buang air besar jer..makan je buang makan jer buang..pelikla...tak sabar nak dpt rawatan..moga2 takde yg merbahayala..masa lepak di sini rupanya tempat leanding kapal2 berhias nie..hehe...tak dpt tgk malam2 tgk siang2la..huhu..ambik gmbr guna hp jerla..


stat vroooooooommmmmmmmm


bebas time..




kreatif


cantik


happy time


akrab mereka berdua ni




Seronok afy dgn kereta dia..


Abi yang suka melayan kerenah kami..hehe


air asia




cantik

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers