10 July 2011

Perangai anak aku 1tahun 4bulan


Kuat menagis.


Budak lasakkkkkk

Nak tau perkembangan anak aku nak masuk setahun 4bulan ni..perangai dia antaranya

1) kuat menangis..sikit salah dia akan terasa hati...hehe..kecik2 dah sensetif..

2) Manja..walaupun boy amboi manjanya mengalahkan girl..hehe..mebe takde adik..dia manjala hehe

3) tak mau makan nasi..dia tak mau makan nasi..dia nak makan selain nasi..penatla aku pujuk dan macam2 cara aku buat supaya dia makan..tak mau juga..dia lueh2 nasi abis sepah umah aku

4) kuat gigit , mentang2 dah tumbuh gigi..bila tak dpt sesuatu dia gigit aku n abi dia..mmg sakit oooooooo..menjerit2 aku..

5) selain tu menjerit kuat

6) berjalan dan berlari laju..ikut akula hehe..penat kejar..

7) mulut becok - ikut aku gak...tapi tgk keadaanla..

8) rajin leh tahan la..kecik2 nak tolong vakum umah..harap2 rajin dan ringan tulang sampai besar...

9) suka main masak2 ..aiyo2 merisaukan dlm masa sama suka gak..biar dia suka masak dah besar nnti..senang aku..hehe

10) tido tak perlu buaian inila aku suka..bila dah mengantuk sgt dia akan tido dgn sendirinya..hehe..seronok aku...

11) tido lewat

12) pandai memberontak ..inila yg aku risau..bila kita marah sikit dia marah kita semula...aiyo2..menakutkan..

13) cekap ..suka tgk bila dia cepat dapat bila kita tunjuk dan ajar..dia boleh pk bila sesuatu benda kita bagi..dia boleh buat..

14) pandai makan ayam dgn tgn sendiri..dia ratah ayam peha suka aku tgk..sedap dia makan..

15) suka buah-buahan...suka sgt..abis dia makan..

kesimpulannya: hafiy byk ikut aku punya perangai..bab2 bijak belajar ikut bapak dia..yg lain semua ikut aku..hehe

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers