07 July 2011

Gatal2 tak Hilang lagi

hari ini khamis dah..aku ingat dah hilang gatal2 ni..tinggalkan kesan jer..rupanya datang lagi..adui aii merana aku..ini semua sebab kolegan ..nak cantik lain jadinya...semenjak selepas bersalin ni,antibodi aku dah kureng..so salah makan sikit aku dah kene macam2 alergik...tolonggg..menyesal aku makan.minum kolegen ni...

Today kat opis aku ingat dah kurang..rupanya naik balik bintik2 gegatatal ni..aiyo22...inila penangan nyer..

malam ni kalau tak elok gak kene la aku pi emergency putrajaya utk ambik enjition gatal2..macam2 usaha aku dah buat utk buang benda alah ni..tapi tak hilang..sebab dah masuk dalam darah ni..

emmm...sedih2..kulit ku rosakkk

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers