10 July 2011

Weeding di Kelab darul Ehsan - Housemate semasa belajar diKolej


senyumm je..


Cantik..sowi gambar kabur..goyang.


Bersanding


Makan Beradap.


My Fren Wan Norfadhilah.Gambar Kaburla..

sabtu ahad aktiviti aku penuh..hehe..sebabnya memang rezkila dapat kuar2 umah..dah la ada perhimpunan BERSIH..so kelas laki aku UTM semua batal..hehe..inila rezki leh jejalan..aku nak share pasal wedding my fren kat shah alam..memang dah buat persiapan rapila nak pi..hahaha,.,..sebab wedding ni kawan lama aku kat kolej..dia msg suh bapai bling2...haha..aku tak sempat dah nak buat2..aku pakai baju tunang aku..hehe..nasib dah kurus mmg muatla..aku just beli selendang baru utk bagi sama ngn baju tu..okla...bosan pakai baju kurung..so pakai la baju tunang..ada bling2 sikit jadila...hehe...

masa dah masuk dewan tu..anak aku baru bgn tido..so dia meragam la semasa acara stat ..tgk pengantin berarak dia takut sebab bunyi kuat sgt..yelah dlm dewan mmgla berdengung.

macam2 acara pihak kelab buat..mmg grand sangat la...ada duit mmg semua jadila..hehe..seronok tgk kawan2 yg berduit bila kawin..meriah..cantik dan memuaskan..proper sungguh..tak kelam kabut..semua diupah..majlis pun berjalan lancar..sungguh bestkan..ada pro dan kontra gak bila buat di rumah n hotel..

aku tak mau citer panjang korang tgkla gambar2 ni..ada blur sebab goyang..aku ingat nak borak lelama dan lepak lama2 nak jumpa kawan lama..tapi tak dapatla...


Sebelum gerak..tgk kasut hafiy utk raya dah pakai..dah nak ketat..aiyo2..


bangun tido terus nak main...


aku dan hafiy yang lasak..


Tempat makan beradap pengantin..cantik kan..


anak aku dah stat nak meragam. dia makan sepah2..kamila tetamu yang pertama keluar dewan..tak tahan anak aku ni meragam.lasakkkkkkkkk


Pelamin yang tersergam indah..


Kek 3tingkat yang comei..


Pelamin.


Macam Raja dan pemaisuri..siap ada gambar besar..


Pasangan yang secocok..my fren ni mmg suka chines luk..sblm2 ni pun BF dia cina hehe


ada flower girl..terdiri dari kengkawan juga.


Cantik2 semuanya..tahniah dan selamat pengantin baru ENNIE EDAYU DAN AEROL..

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers