14 June 2011

MotorBikes

inila impian aku since abis belajar..mesti pelik kan...??sebab kalau org lain (pompuan) impian nak beli kereta..dgn aku lain...impian aku dah pasang dari abis belajar dulu nak beli motor bikes kahakahaah...dgn badan aku yg kecik ni mana mungkin leh bawak kan???

Takdela...aku cakap dulu kalau mampu dan berduit aku nak beli motor bikes nie...aku dari dulu sampai sekarang mmh bawak moto...moto macam2 jenis dari yg susah sampai yg senang semua aku bedal..masa kat politeknik dulu aku berjiran ngn budak2 lelaki mekanikal..sememangnya semua guna mooto.kalau moto takde aku bedal moto jiran lelaki aku..kami mmg rapat sampai sekarang....aku pun bwk moto..mmg pi kelas aku sorang bwk moto dlm umah sewa tue..huhu..aku mmg jenis tak malu hahahha...moto kapcai mak aku aku bawak..kekekeke..

Memang terkenal aku dulu ngn moto kapcai mak aku...ok..pastu aku beli moto skuter nouvo..mmg nak kelainan..korang perasan aku punya email..eida_nouvo..itu la puncanya..since kawin aku dah jual so beli motor Yamaha LC..

Aculy nak beli moto bikes kakakkaka..tapi tak jadi sebab kewangan dan keperluan tak mengizinkan..

aku nak beli..aku nak suh laki aku bawak kan aku..sebab tu aku pilih lelaki tinggi..sebab nak suh bwk moto bikes kekekkkeke..sampai ke sudah tak beli2..sebab sekarang kepentingan diri telah dijauhkan..kepentingan bersama yg diutamakan..

aloaiii bila la nak beli motor bikes...suke giler arr..tapi tak suai dah kalau tua..



sukala motor nie...terbayang laki aku bawak aku..kekekeke..



smart kan..leh mimpi nie...suka arr...



ini la motor dah tua nanti kalau dah mampu beli..takkan nak beli macam atas tue..gilor per..dah tua2 tak sedar..huhu

2 comments:

Sya said...

aishh..boleh lagi tue..hehe..(^_^)..pakai jacket kulit...xder sape tau tue...haha..

emyda said...

eee..tak leh tak sesuai...i nak laki i bawak kan..i duk belakang jer

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers