12 June 2011

suamiku takde rumah..so aku yg handle semua

tajuk atas mmg betul,stat semalam aku uruskan rumah sendiri...segala macamla..pagi nak cerita berpeluh aku satu badan tau, mana taknyer pagi bangun siap2kan barang2 hafiy dan buat nasi goreng..nasi goreng tak sedap pulak..sebb buat dengan takde perasaan mmg la tak sedap..hehe..so aku n adik makan jer la tapi tak habis..huhu..

hantar afy dengan barang2 diala..segala macam perkakasan nak di bawa ke bawah..nasibla dah tukar pengasuh yg dekat ..senang aku..huhu..bwk mainan dia.toto, bantal dan bakul baju hafiy..seronok hafiy bila sabtu ahad aku ada umah..tadi pi hantar dia pun tak mau...nangis kejap jer..

Hubby aku dah pi skudai semalam tengahari..dia bwk kereta..sebab turn dia utk memandu..tahun lepas dia naik keter kwn..satu keter 3 orang..so ada 2 keter group dia...okla..survis bagai semua dia bayar...tang duit tol dan minyak kwn dia bayar...

semalam dia bgtau duk apartment yg dia duduk tahun lepas..satu hari rm80 ..so 5 hari mereka tong2 reramai...

tadi dia msg cakap makmal dah stat..semoga dia dapat pointer yg tinggi utk cover semua sem2 lepas..makmal ni la utk skor..semoga berjaya..hehe...

aku pi kerja bawak motor seminggu..huby kau dah isi minyak penuh..vrooommmmm

2 comments:

Unknown said...

alahai aku hari2 jd bapak haha..ponek la weh leh x cr pembantu???wahh mcm byk duit jew???

emyda said...

yolah..kene carik pembantu

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers