06 June 2011

Lunch pi Alamanda - Parkson

tengahri opis mate ajak pi alamanda..aku apa lagi ONN la...hehe..bab2 jalan ni mmg suka...lagi2 tak bawak anak memang laju la...sebab pakson ada sale..aku lelaju la pi sana..cari suar jeans yang aku berkenan tue..apa lagi otw pi sana tu lalu kat baju2 yg ada sale...carik tgk ada yang berkanan apa lagi rembat 2 helai..ala murah jer dah tolak...aku beli yg murah2 je asal kualiti ada okla...yelah sale mestila murah...aku rembat 1 helai baju utk huby aku..okla baju harian nak kuar2 dah bosan baju yg lama pun hampir pudar..aku beli yg ada sale dan murah jer...yela skrg brg2 mahal..kene jimat2...






Baju aku..untuk basahan kuar2 umah..rm 15 dan Rm23..murah2 jer..



Baju laki aku..saja beli buat basahan untuk pi makmal UTM skudai..boleh la RM15 jer..
Sempena hari Bapa dan tahniah kerana cemerlang dl Exam hehe..3 in 1

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers