15 June 2011

Yusry & Lisa Surihani



Apa pendapat korang? aku punyai pendapat sendiri dengan Hot Couple ni..hehe..

Aku bila dapat tahu hero ini couple dengan lisa aku sangat teruja..mana tidaknyer macam2 kontrovesi melanda dgn hero yg aku suka ni...selepas bercerai dgn erra fariza, yusry ini byk kali keluar dgn perempuan2 artis..masa tu ingat dia punya awek..benar la komen yusry mengatakan kawan sahaja..now tiba masa nyer wartawan dtg dn bertanye lagi mengenai Lisa..dengar komen dia lain drpd komen sebelum ni..sah la mereka saling mencintai..fuh!!lama sungguh nak tgk penganti erra..akhirnya lisa surihani menjadi yg special...entahla, aku dapat rasakan ini la yg paling sesuai..lisa yang cantik,berpendidikan,kacukan dan seorang yang sempoi..aku suka sangat bila dpt tahu hero pujaan hatiku nie.kakakkaka..akukan peminat yusry ni..apa sahaja berita mengenai beliau mmg aku ikut..hehehe...

Masa yusry kawin dgn erra aku dpt rasakan pasangan ini tak lama..bukan aku doakan..tetapi tak sesuai la..erra ni jenis nak perfect jer...kalau lisa ni dia jenis sempoi..pakaian,cakap dan lakonan semua sempoi..mmg ngam la...aku doakan mereka bahagia dan berkahwin kekal sehingga akhir hayat..untungla lisa yusry ni kaya raya dan kuat kerja...baik pun baik...semua ni pendapat aku jer..

1 comment:

Bandar Putra Permai Resident said...

hi there..Visit our Bandar Putra Permai e-Community portal. Share your place for dining, thought, new property development, complaints etc.

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers