16 June 2011

ce citer

jumaat sudah..tadi masa tengahari aku balik umah..sebab nak masak2...malam aku ada hal penting..so that masakan aku dah siapkan,so nnti laki aku makan saja ngn anaku..dia kene jaga hafiy..aku nak kuar pulak hehehe..

Actully minggu ni kat umah sgtla sibuk..pi kerja relek..hehe..jgn jeles ek..so kat seperti biasala rutinku...sibuk jer kat umah..tetapi aku tak lupa akan ibadah aku ngn Allah..sesungguhnya kita kat dunia ni sementara..buatla segala macam benda yang Allah terima...sia2la kalau kita membiarkan masa berlalu begitu sahaja..so walaupun di rumah aku sibuk..tetapi peningkatan iabadahku kene semakin tinggi...aku suka ngn cara hidup ini...penuh dgn segala macam aktiviti..letih mmgla..tetapi kita puas..di pejabat aku ni sekarang mmg tak sibuk..relek gak la....so kat umah mmg tak menang tangan..

laki aku dah otw balik..alhamdulillah makmal di telah selesai..harap mendapat keputusan yg cemerlang..tak sabar aku nak tgk dia abis belajar...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers