12 December 2011

Kesian Afy

Lucu betul semalam malam..suami aku kan dia cuti sempena selangor..dia ni nama je cuti, tapi kan bukan cuti rehat pun..lagi2 time tu mak dan adik beradik aku ada sebab nak pi beli brg2 kawin kat nilai..aku ikutkan hati mmg nak cuti tapi tak jadi sebabkan aku dah selalu cuti...so macam biasa la laki aku bagun pepagi antar aku..afy masih tido..

dipendekkan cerita pulak...semlm tengahri aku kuar opis pi tempah baju pakai masa weding adik aku..hehe...laki aku jemput terus kami pi seremban tempah...dlm perjalanan tengahri buta tu aku tido la dlm keter..kalau kat umah mmg tak dpt tido menyak...

siap2 tempah sempat aku ajak laki dan kakak aku pi beli popia terkenal di seremban..sedap sungguh ...lama dah mengidam..akhirnya berkat sabar dapat gak aku popia tue!!makan dlm kereta dan sambung balik putrajaya..

sampia putrajaya terus solat dan rehat...

afy aku ambik lewat..
malamnya kami keluar ke old town bandar tun hussion on..ada discus ngn member2 kat sana..

pastu balik dah lewat kul 12 mlm..

afy mmg awal2 dah tido dlm kerete..masa discus ngn member2 pun afy tido..

sampai umah macam biasa pas gosok baju solat semua kami pun boommmmmmm tido!!!..

yg kesian nya pada afy..dia nak susu sangat2..kami dua2 tido mati..aku bagi je susu sejuk ...heheh...

sampaila ke 6.30pagi utuk subuh..aku terjaga..seblm2 tu aku ada dengar afy nak susu menangis2.merengek2 nak susu..disebabkan aku ni pregnent nak bangun + mengantuk lagi..laki aku jgn cakapla..cuti duk umah lagi dia kepenatan..hehehe..tak sempat berrehat..hehehe...yelah sabtu ahad dia tido UTM..kul 4pagi tido..mmg flet la ..tak bangun2 buat susu..aku pun sama flet gak..

laslty aku bangun subur cepat tgk pempes afy tak de kencing..mmgla tak kencing sebab tak susu...dlm penat merengek2 afy tido gak..kesian dia..aku bangun terus buat susu afy..

then terus sumbat botol..tido sampai la kami nak pi kerja...kesian afy..tak dpt susu..mummy dan abi kepenatan...tido pun bersepah2..hehehehe..

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers