13 December 2011

Cucuk Kancing Gigi

Semalam punya bersemangat nak pi temujanji kat klinik...siap aku suh laki aku hantar jer..tak payah tunggu..selalunya laki aku tunggu..sebab laki aku dah kerja jauh..so tak perlula nak bergegas balik ke opis dia...so aku suh dia rehat kat umah je...lagipun hari ujan...aku cakap nak jumpa dokto..ada masalah keputihan gak..so mesti lama kalau tunggu dokto..

datang2 rupanya tak ramai orang pun...okla..jarang kita dengar klinik kerajaan ni tak ramai..pasti hari2 ramai..

semalam kejap jer nama aku dipanggil untuk jumpa nurse...seperti biasala diinterview bagai...siap semua tye pasal kandungan...nurse tye ada masalah apa..aku siap senaraikan apa masalah aku..gelak nurse..kalau nurse gelak..aku pun turut la over gelak...hehehhhee....yelah tak pernah org buat note ada masalah..aku buat note hari2..kalau ada masalah tak payah aku nak ingat2 masa ditye..keluarkan kertas note ni dan cakap..senang baitu..lagipun aku dah byk pengalaman pi klinik dan hospital..pasti akan disoal..bila nak jwb selalu lambat..sebab nak mengingatkan..sekarang tak payah lagi..aku buat preparation awal..senang bila ditye..aku terus ckp..kalau tak tye aku pun akan bagi tau...

pastu nurse minta refer dokto..mmg aku nak pun..

seblm refer dokto kan..rupanya dah 5bulan lebih ni..kene cucuk kancing gigi..aishhh22..aku lupa la...seram sejuk la kalau nak kene cucuk2 ni..

aku gemble la..ok pi cucuk..

mak ai..lupa pulak yg cucuk ni sakit sangat..

aku ingat cucuk rasa biasa jer..

yelah masa hafiy dulu ada 2x cucuk..but aku lupa dah..see mmg kuat lupa sungguh...

berdenyut2 tangan kiri aku..sakit yang amat...sampai ke malam sakit..bengkak la jugak tangan kiri aku...yg nurse tu terus je cucuk..sakit tau...ubat yg masuk tu pun perit...emm...aku ingat malam ok dah..

semalam 3x aku bangun..urut tangan..seblm tido pun aku suh laki aku urut tangan...2 pagi urut tgn lagi sendiri..sakit dan rasa kebas..

emm..tahan je la..sampai pagi pi opis ni rasa bengkak lagi...

takperla...sbnrnya aku tak bersedia..tu yg terkejut gak kene cucuk semalam..huhu..

laki aku tido kat umah..siap dah ..aku call baru dia bangun...jemput aku...

lupa nak update kandungan aku ok..dan darah semua cantikk...hehe..mebe berkat minum susu kambing kot..

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers