18 December 2011

Gaji + Bonus

Isnin semua semangat pi kerja...manataknya, today gaji + bonus...memandangkan bonus aku tak byk..sebabkan baru 4tahun kerja...takde apa yg aku pikirkan utk bonus ni...awal2 pagi aku dah kuarkan 1K masuk dalam bank saving aku..awal2 pepagi aku dah asingkan..bagi laki aku 50je..hehe...takleh bebanyak...duit dia ada lagi..saja kasi..tanda bonus..hehe...mana leh bebanyak kasi dia...dia gaji lagi lebat..okla...

Kepada semua staff gomen..buatla simpanan awal2 ni..sementara byk duit tu..jgn membazir tak tentu pasal..hari ni kita ada duit..kasi simpan sikit...balance baru kita belaanja macam biasa bayar hutang...hehehehe

aku simpan pun utk pas bersalin..dan beli brg2 baby sikit nnti time raya cina..skrg mmg YES tapi takde benda nak beli...macam tak berkenan jer semuanya..

actu;y semalam petang pas huby balik kelas...kami pi jejalan kat jusco balakong..aku suka pi...sebab byk parking..

ada la beli mainan afy,pingan+cawan afy gambar kereta, seluar kerja laki aku, dan yg utama baju pregenent 2helai serta seluar pregnent 1helai...itu jer..pastu kami makan kat KFC..then balik...dlm perjalanan afy tido dah sampai umah tak sempat mandi..salin pakaian dan pempes jer....

kami pun tido awal...tapi biasala aku bukan bole lelap terus...lagi2 dah penat jalan kat jusco..perut keras jer...urut2 sampai tertido...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers